środa, 5 lutego 2014

Krótkie info !

Coś na początek :)


Myślicie, że miłość wybiera ? Że jest to coś odgórnie ustalone i spotka każdego ?
Czasem mamy poukładane, szczęśliwe życie kiedy to nagle los funduje nam różnego rodzaje atrakcje. Jedną z takich atrakcji, jest właśnie spotkanie niewłaściwej osoby w niewłaściwym miejscu.. Czy można to wtedy nazwać miłością, gdy coś dzieje się na wariackich papierach ?
Każdy chciałby znać odpowiedź na to pytanie.


Piotr Gawryło..- nowy amant szpitala klinicznego w Leśnej Górze, gdzie jest chirurgiem. Swoją drogą, chyba jedynym z takim temperamentem, a zarazem talentem. Mało kto za nim przepada, ze względu na jego wysoką samoocenę jak i pewność siebie.
W jego życiu nie zawsze bowiem było tak kolorowo. Trafiały mu się wzloty i upadki, które to właśnie zapoczątkowały definitywne zmiany w jego życiu..
Jedną z tych zmian jest z pewnością zmiana pracy jak i miasta.. Czy to był dobry wybór ? Tego się akurat dowiemy. ;)




_____________________________________________________________

Ps. O mnie :D
Dziewczyna, lat 18 mająca fioła na punkcie HaPi :D (Choć bardziej to chyba na punkcie Piotra <3).
Tak mnie natchnęło i postanowiłam spróbować założyć tego bloga, bo co mi szkodzi ? Albo mnie na początku shejtujecie, albo polubicie to już się okaże :D
Pierwszą część dodam już jutro, ze względu na pozostałe dopracowanie szczegółów opowiadania :)
Zapomniałam jeszcze wspomnieć, że to opowiadanie będzie pisane w 1os.l.poj widziane oczami Piotra.. :D Zobaczymy co z tego wyjdzie ♥ !
Będę wdzięczna za promowanie i udostępnianie bloga !

Pozdrawiam
Angel ;)

4 komentarze:

  1. Trochę krótkie, ale jak na początek bardzo fajne. Pisz dalej. Jestem ciekawa jak rozwinie się akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioł na punkcie Piotra? Skąd ja to znam *.* Najlepszyyy :D
    Czekam na nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie tylko ty masz fioła, nie martw się :D A tak wgl. to świetnie się zapowiada czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń